2020. november 15. 08:23 - Komám

Az én kicsikém - Double Eagle M904G

Találtam egy nem régi videót arról a replikáról, ami velem is csak egy játékon volt még és csak jókat tudok állítani róla. Gyors elsütés, pontosság, élmény. Ez az Double Eagle M904G Honey Badger.

Méretei miatt pületben és nyílt terepen is nagyszerűen használható. A lőtáv nem marad el a hosszabb fegyverektől, és én, aki alapvetően idegenkedtem ettől a rövid megoldástól, azonnal érezhettem, hogy nem a nehéz, méretes stukker a lényeg, hanem a gyors mozgás. Amolyan könnyűlovas feeling.

A sorozat állítható, de nem csak az! A Falcon Electric Control System számos beállítási lehetőséget tesz lehetővé. Nekem a legmeglepőbb az egyes lövés duplázása volt, amikor az elsütő meghúzásakor és elengedésekor is lead egy lövést a kis huncut.

A srácról még nem hallottam, majd belekukkantok a többi videójába is, úgyis tervezek egy sorozatot a magyar airsoft "prominens" szereplőiről és videósairól, talán belefér. Ahogy nézem ez a hobbi nem a fő téma a csatornáján, nemrég fedezhette fel a sportot/hobbit, ahogy tetszik.
A tematikus lejátszási listáját kicsit átkattintgatva élvezhető gameplayeket találtam, az első videót összehasonlítva az utolsó, októberivel, a fejlődés határozottan észrevehető.Tetszik, hogy naív jókeddvel, ráadásul nagyon b@szó pályán tolják!

Következzen a videó a kis Badgerről. Nézzétek feleim!
Ja, és ne lövöldözzetek, tár nélkül se, ha nem viseltek védőszemüveget!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://airsoftesedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr5916285594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása