2021. január 19. 21:01 - Komám

Airsoft Komolyan előzetes

Elkészült végre az első videó. Visszanézve megállapíthatom, hogy jó sok tanulnivaló van még, de néhány tényező jobb, mint amit előzetesen vártam. Néhány kiegészítő információ következik.

Mivel a háznak nem volt olyan szeglete, ahol leülhettem volna és bevilágítva szövegelhettem volna, megpróbáltam a kocsiban felvenni, de ott olyan rosszak voltak a fényviszonyok, hogy semmi sem menthette meg azt a felvételt.

Végül a kertünk végét választottam, ahol nem kellett szégyenlősködnöm, nyugodtan dumálhattam.

Sajnos így a kamerát nem volt hova tenni, a telefonom pedig túl nagy, hogy a gimbal tartójába tegyen, ezért az eget ugyanolyan arányban csodálhatjátok, mint engem, ami talán nem akkora baj, tekintve, hogy lusta voltam megborotválkozni és a fodrász is pont lesz@rja, hogy már olyan vagyok, mint Sandokan.

A mikrofont is nekem kellett fognom, de külön öröm, hogy a hangot egész jó minőségben sikerült rögzíteni, mivel a hangszerkesztéshez még kevésbé értek, mint a vágáshoz, pedig az se semmi.

Mivel nem írtam előre szöveget, csak egy vázlat volt a fejemben, így olyan lett, amilyen, remélem a lényeg azért átment.
Nincsenek illúzióim. Az airsoft nem tömegsport és soha nem is lesz az, de ha a hazai közösség megismeri a tevékenységem, az is jelent 1-2000 nézőt, és talán lesznek olyanok is, akik hasznosnak és követendőnek találják, amit csinálok.

Lássátok feleim:

 

Tanulság, hogy mindenképpen ki kell alakítanom egy szegletet, ahol a vlog jellegű részeket felmondom, ha megérkezik az állvány és a kiegészítő kis kar a mikrofonnak, akkor egészen jó felvételek készíthetők.
Rengeteg téma van a fejemben, a következő videó azoknak készül, akik már majd beairsoftoznak ezekben a covidtól terhes időkben és minden alkalomnak örülnek, amikor kicsit megsimizhetik a replikát.

Utóirat: Remélem Gábor elégedett!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://airsoftesedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr2116396126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása