2021. március 02. 20:32 - Komám

Kulisszatitkok, avagy hogy állnak a videók?

Úgy érzem mostanában elhanyagoltam kissé a blogot, de most, hogy van egy kis időm az írásra, hagy áruljak el néhány kulisszatitkot a csatorna mindennapjaiból.

- A gatyám szétrepedése nagyon érzékenyen érintett, a hatékony diétámnak köszönhetően ugyanis, 93 kilóról sikerült lefogynom 98-ra. Mondjuk lehet, hogy nem este kellene telezabálni magam, de a melót is nyomni kell és hazaérve az egész napos hajtás után nehéz ellenállni a jó házi kosztnak. Mindegy, erre is van már megoldásom, ami videó formájában is meg fog jelenni.

- Holnap vesszük fel az egyszerű lövészdrillek nyers anyagát, ami vágás és szerkesztés után kerül ki az oldalra. Ebbe már komolyabb munkát fektetek, aláfestő zenékkel, gyors vágásokkal, meg minden, úgyhogy nem lesz egy gyors folyamat. Mivel - lehet, hogy már mondtam - a gatya leszakadt rólam, így nem én leszek a főszereplő, a hibákat Pistiben keressétek. :) Előtte azonban megjelenik egy bevezető videó, mint egy felkonf, a valódi izgalmas kis cuccok előtt.

- Kicsit rá is kattantam most a lövészettel kapcsolatos témára, rengeteg ötletem van olyan megoldásokra, amelyekkel kicsit ötletesebbé tehetem az ínséges idők leküzdését és az otthoni gyakorlást. A fantáziám korlátlan (erre tanút is tudok szerezni bármikor...), így remélem sok kellemes percet szerzek majd ezekkel a videókkal.

- A legutóbbi videóval kapcsolatban tennem kell egy kis helyreigazítást: A Bravo Airsoft Team nem a gyakorlásáról készítette a videót, hanem reklámcéllal a molnaszecsődi pálya népszerűsítésére. Mindettől függetlenül jól sikerült a videójuk és mindaz, amit én elmondtam, hozzátettem, úgy érzem helytálló. Remélem lesz még hasonló tartalom a csatornájukon, én szívesen megnézném. Elemzés nélkül...

- A napokban felveszem a leginkább hiányolt illusztrációt a Tűz és Mozgáshoz. Nem lesz nagy trúváj, szintén elemzős, de ezúttal profi srácok, a Polenar Tactical egyik videója alapján igyekszem átadni azt, amit én tudok a dologról. Az első videóba szándékosan nem tettem szemléltetést, mert ez a témakör kicsit nagyobb annál, hogy egy videóba beleférjen, már így is hosszú lett a maga 14 percével, és alig mondtam valamit, ennél sokkal rétegesebb és messzemutatóbb, mint elsőre gondolnátok, vagy gondolnánk. Az idővel így is mindig gondban vagyok, sok-sok kis részletre kellesz elosztani a mondandómat, ha 5-8 perc körülire akarom szűkíteni a videók hosszát. Nem baj, legalább lesz kontent bőven. :D

Egyelőre eddig látok, munka és család mellett örülök, hogy ha döcögve is, de beindult a csatorna. Rengeteg tanulnivaló van még, a mono problémára úgy tűnik, megvan a gyógymód. Egyre jobban szeretem ezt a DaVinci Resolve-ot.

Remélem egyre többen fogtok követni és segíteni a munkámat akár kommenteléssel, akár csak a tartalom fogyasztásával, vagy azzal, hogy velem együtt fejlődtök, vagy akár le is hagytok, míg én öreg Szecska "mesterként" figyelem az AS "ninnyákat"...

Komám voltam, sziasztok!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://airsoftesedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr3216448088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása