2020. november 29. 08:19 - Komám

Airsoft a Youtube-on - Újabb 10 csatorna (és még nincs vége...)

Kicsit belemerültem a témába és elég sok olyan csatornát találtam magyar nyelven, amivel eddig nem foglalkoztam, vagy nem is tudtam a létezéséről. Ezért úgy döntöttem összegyűjtöm a figyelemre leginkább érdemeseket, hogy nektek kevesebbet kelljen keresgélni.

 

KÜLFÖLD

DesertFoxAirsoft

 

 

 

 

 

 

Itt aztán minden IS van. Elsősorban a MilSim kedvelőinek egyenesen ámérikából. Nagyon aktív csatorna, szinte feldolgozhatatlan mennyiségű információval. Egyébként azt hiszem hollandok. A képért bocsi, de csak ezt sikerült beillesztenem

 MattheMusketeer

 

 

 

 

 

 Két éve inaktív. Edukációs tartalom és gameplay témájú csatorna. Az akcentusa és a jelek alapján angolnak tippelem. Remélem lesz még tőle videó, mert minőségi tartalmakat készített.

 Reconbrothers

 

 

 

 

 

Egy szó jut eszembe: profik. Nem tudom meddig tart a lendület, de jelenleg ők testesítik meg azt,amit az airsoft jelent számomra. Érdemes megnézni a training videójukat, illetve van saját maguk által kielemzett gameplay, ahol a szitut kivesézik. Emellett felszereléseket is bemutatnak, nem Kelet-európai pénztárcára szabva. Honlapjuk is van, már kereskednek is ezzel-azzal, de... hát, nézzétek meg az árakat.

Silo Entertaintment

 

 

 

 

 

Novritsch szintű feliratkozóval rendelkező sniper, ha jól emlékszem van is közös videójuk. Igaz, játszott már RPG-től kezdve kalózpisztolyig mindennel. Ügyes játékos, de a videói nekem nagyon erőlködősek, mindenképpen valamiegyedit és extrémet akar csinálni. Hogy milyen eredménnyel, döntsétekel ti.

BirnyX

 

 

 

 

 

Nagy kedvenc. Én az Airsoft vs. Reality óta nem követtem őket, de ahogy rákukkantottam a csatornájukra ez hiba volt, mert a munkát nem hagyták abba. Ha nevetni akarsz, közben hümmögve bólogatni, ők a legjobb választás. A szlovák srácok akcentusa (amire talán kicsit rá is játszanak) még mókásabbá teszi a videóikat. És ami a legjobb, még az én konyhaangolommal is érthető és vicces!

 

HAZAI FRONT

Be kell vallanom több itt következő csatornára én is most találtam rá célirányos kereséssel, így csak belenézegettem a videóikba. Vannak régebbi és egyébként aktív csapatok csatornái is, viszont vagy elég régen nem osztottak meg videót, vagy az nem olyan minőségű, hogy helyet kapjon a felsorolásban.

Lommo[HUN] -AIRSOFT-

 

 

 

 

 

 Fiatal magyar srác, elég jó beszélőkével, a gameplay videóin van még mit csiszolni, de van benne lehetőség. Mindenképpen segítsük a feliratkozásainkkal, mert nagyon lelkes és van érzéke a játékhoz és a videózáshoz is. Kisfilmeket is készítenek, a maguk naív módján, de ebben tényleg egyedülállóak a magyar airsoftosok között. Ha elfelejted, hogy nem profi színészek és jószándékúan nézed az ilyen videóikat, elég szórakoztatóak.

 CryptoZ

 

 

 

Újabb magyar sniper videós, jelenleg 195 feliratkozóval, a gameplay kedvelőinek és snipereknek élvezhető tartalommal. Két évvel ezelőtt tette fel az első videóját és még kitart, ez, ismerve az airsoft videózás hazai eredményeit, mindenképpen becsülendő.

Gabriel (R.I.P.)

 

 

 

 

 Sajnos nemrégiben elhunyt videós, elsősorban oktató jellegű videókkal. Tanárbácsis stílusban, úgy osztotta meg az ismereteit, hogy a legkezdőbb kezdő is megérthesse, és az olykor egy órához közelítő előadásait sem volt kínlódás végighallgatni. Nagy veszteség volt a halála, de a csatorna még létezik, nyugodt sívvel ajánljuk azoknak, akik meg szeretnék ismerni a választott hobbynkat.

DeadCat Works

 

 

 

 

 

Ervin, bár videósként nem annyira aktív, a Friendly Fire alapítójaként és működtetőjeként jelentős szerepe van az airsoft népszerűsítésében és a minőség javításában. Emellett szerel is, ami nekem mindig is űrhajós kiképzéssel volt egyenérrtékű. Illetve a szétszerelés még megy, de ... na, értitek. Ha lehet inkább másra bízom, mondjuk olyanra, aki úgy ért hozzá, mint ő.

Bár nem hiszem, hogy Deadcat életében nagyon fontos helyet kapna a csatorna, érdemes ide is bepislantani.

Update: Ervin jelezte, hogy 2021-ben nagyon fontos szerep jut a csatornának, folyamatos tartalom feltöltéssel fog minket megörvendeztetni. Érdemes tehát feliratkoznod, ha érdekel a taktikusabb játékstílus. 

Orsolya Pap

 

 

 

 

A végére ismét következzen egy feltörekvő, ráadásul a szebbik nemhez tartozó játékos, aki nem csak, hogy a pályán aktív, még videókat is készít, kellemesen fogyasztható formában. Jelenleg én vagyok a 19. feliratkozója, szerintem, ha megnézitek az eddigi tevékenységét, a feliratkoásaitokkal és esetleg hozzászólásban bíztathatjátok kicsit a folytatásra.

 Remélem ez a rész is hasznos volt számotokra, ez is kikerül a facebook oldalra (Airsoft-komolyan). Kérlek segítsétek munkámat egy like-kal, hosszászólással és ami a legfontosabb, megosztással.

Köszönöm!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://airsoftesedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr2016305394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása