2020. december 31. 11:46 - Komám

Lopott cikk a dobatásról

Mint megszokhattátok, nem szoktam bő lére ereszteni a mondókámat, igyekszem tömören kifejteni egy-egy témát. Néha azonban jól jön, ha valami ki van fejtve, jelen esetben a lusta blogger eszköztárából elővettem az etikus lopás módszerét, bár lehet, hogy ezt csak én nevezem így, de mivel nem tudtam volna jobbat írni, azt hiszem mindenki jobban jár, ha ezt olvassátok el.. Az Airsoftbazár cikkeit mindig szívesen olvasom, most, a dobatás problémakörét járják körül.

Airsoftbazár: Dobatás az airsoftban

A cikkben is megtalálható, de nem lehet elégszer hangsúlyozni: a dobató JÓFEJ akar lenni veled, nem illik kihasználni ezt. Ha megleptek és egyértelmű, hogy a másik  előnyösebb helyzetben van, nincs értelme a hősködésnek, vagy a vitás összelövés esélyének. Állj ki! Ha hasonló szituba kerülsz, neked is jól fog esni a korrektség. Van, aki engem 10-ből 8-szor dobatni tud, és miután egyszer megpróbáltam visszalőni, utána nem dobatott aznap. Jó kis tanulság volt, amire a sajgó oldalam megtanított...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://airsoftesedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr2316363648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása