2021. január 07. 15:33 - Komám

Megjött a kamera! Kezdhetjük a videózást? SJ6 Legend

Juhéjjj komáiiim! Megérkezett a kamera, egy SJCAM SJ6 Legend! Miután hiába vártam egy másik típusú kamera gazdájára, szétnéztem a Jófogáson és Nem messze tőlem találtam ezt a típust, elég sok kiegészítővel egy olyan összegért, amit még nem sajnáltam érte. (Vagyis de, de a fogyasztói énem erősebb volt.) Remélem érdemes volt költenem rá, és tudok nektek olyan tartalmakat készíteni, ami érdekelni fog titeket.

A kipróbálás során kiderült, hogy mikrofon nélkül vlogolásra nem igazán alkalmas, a Broadtest videója alapján azzal SEM, de még rossz fényviszonyok között is szép képe van. A telefonos appal kis küzdelem után sikerült szinkronizálnom, viszont az alkalmazás jóval lassabban reagál a képmozgásokra, mint kellene, arra azonban tökéletesen megfelel, hogy leellenőrizzem a nézetet.
Sokat nyomott a latban, hogy ez a kamera tartalmaz képstabilizátor funkciót is. Játék közben elég sokat kaptatunk és futunk, ágak között bujkálunk, nagy segítség a szép felvétel létrehozásában, ha nem remeg a kép folyamatosan.
Mindent összegezve jelenleg akcióvideók várhatóak, igyekszem képezni magam, hogy a lehető legértékelhetőbb tartalmat kapjátok.

Itt kanyarodnék át egy kapcsolódó témára, ugyanis az egyik barátom megkérdezte, miért is írom a blogot és fektetek ennyi energiát a videózás előkészítésébe?
Talán titeket is érdekel, így leírom.
Amikor én elkezdtem, egy olyan társaság körében játszottam, ahol az airsoftozás szerves része volt a gyakorlás. Egy lesállás végrehajtása épp annyira nem volt kihívás, mint egy egyszerű szeletelés. Faltam a fellelhető infókat és úgy képzeltem, hogy mások is hasonló céllal játszanak. Aztán a csapat nélkül eltöltött időszak ráébresztett, hogy megint valami csodabogár vagyok, mert az emberek jó része nem akar energiát fektetni a fejlődésébe. Amikor pedig a közösség a züllés jeleit kezdte mutatni, dühből és dacból írtam meg az első posztokat.
Azóta nagyon sokat foglalkozom a hobbival és látom, hogy vannak, akikben megvan az igény a minőségi játékra.
A saját csapatomban is. Mivel a játékok megvalósulása ebben az egész világot megroppantó helyzetben, enyhén szólva is kétséges, ráállunk a gyakorlásra. Ezekről is tervezek videókat, ahogyan az egyéni edzéseimről is. Meglátjuk. Ez tehát az egyik ok: a minőségjavulás elősegítése. Mert nem attól leszel jobb játékos, ha 500 eurós puskával rohangálsz, hanem attól, ha eredményes vagy és tudod mit, miért teszel a pályán.
A másik oka, hogy minél több ember megismerje ezt a szabadidős tevékenységet és az, aki ki akar mozdulni a négy fal közül, találkozzon ezzel a mozgásformával és persze kapjon kedvet hozzá. Nem vagyok őrült, tudom, hogy nem érünk utol mondjuk egy testépítést, vagy egy kerékpározást népszerűségben, de azt hiszem, van még ebben jócskán potenciál!
Ezeken kívül; ki ne szeretné a népszerűséget? Én is szeretem, ha kedvelnek és ha ér valamit a szavam. Szeretnék eljutni távolabbi játékokra is, és jól esne, ha nem lennék teljesen kívülálló.

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek nyomj egy like-ot, ha vitatkoznál, kiegészítenéd, szólj hozzá!
A megosztással pedig TE is hozzájárulhatsz az airsoft népszerűsítéséhez!
Köszönöm!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://airsoftesedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr6016375880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása